musiq
POMOC
REKLAMACJA
Wszystkie pozycje w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki zauważysz wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne produtku powstałe podczas dostawy, odeślij przesyłkę do nas Pocztą Polską. Wymienimy produkt na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci pieniądze.
W przypadku reklamacji, razem ze zwracanym lub reklamowanym towarem musisz przesłać nam dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz podpisany "Formularz zwrotu i reklamacji".
W celu jego przygotowania wybierz po zalogowaniu w Panelu Klienta zlokalizowanym w prawym górnym rogu ekranu kategorię "Historia zamówień" gdzie znajdziesz zakładkę poświęconą zwrotom i reklamacjom. Po jej wybraniu, zostaną wyświetlone zamówione i odebrane przez Ciebie produkty, które z uwagi na czas jaki minął od ich zakupu możesz zareklamować lub zwrócić. Postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie zaznaczając odpowiednie pole przy produkcie, który chcesz zareklamować lub zwrócić (jeżeli nie upłynęło 10 dni od daty odbioru i spełniłeś warunki określone ponizej), a następnie wybierz przycisk "Wyślij". Jeżeli prawidłowo przeprowadziłeś tą operację, na ekranie powinien pojawić się formularz zawierający szczegóły Twojej reklamacji. Wydrukuj go, podpisz i prześlij do nas razem z reklamowanym lub zwracanym produktem - jest to warunek konieczny do rozpoczęcia całej procedury. Po otrzymaniu przesyłki wraz z kompletem dokumentów i pozytywnym rozpatrzeniu Twojego wniosku, zwrócimy Ci produkt pozbawiony wad lub pieniądze w sposób, na który zdecydowałeś sie w "Formularzu zwrotu i reklamacji"
ZWROT PRODUKTU
Zgodnie z Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku (więcej), towar zakupiony w naszym sklepie możesz zawsze zwrócić, jeżeli tylko zachowane są następujące warunki:
  • nie upłynęło 10 dni od daty odbioru przesyłki,
  • towar nie był używany,
  • towar jest w oryginalnym, fabrycznym opakowaniu i nie jest ono uszkodzone,
  • towar nie był kopiowany, zniszczony, wykorzystany lub w żaden inny sposób naruszony.
Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Nie zwracamy natomiast kosztów odesłania do nas towaru.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem, a taka korespondencja będzie zwrócona nadawcy.
Przesyłkę z dopiskiem ZWROT/REKLAMACJA wraz z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) należy przesłać na adres:
Dział Reklamacji i Zwrotów Musiq.pl
ul. Józefa Marcika 29
30-443 Kraków
 
ZADZWOŃ DO NAS skype
 
 
musiq.pl
 © 2003-2008   Zastrzeżenia Prawne   Linki